Menu

Maak je eigen reisblog!

Op Reislogger maak je gratis en gemakkelijk je eigen weblog voor op reis.

• Deel je reis online op jouw reisblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's & video's
  • Je volgers blijven automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Typ je gewenste webadres:

Wat is een reisblog?

Een reisblog is een online reisdagboek waar je je belevenissen kunt delen tijdens je reis, vakantie of verblijf in het buitenland.

Op jouw reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverhalen, foto's en video's plaatsen. Je familie & vrienden thuis blijven automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan al…

• 330.000+ reisverhalen
  • 4.500.000+ reisfoto's
  • 61.000+ reisvideo's
  • Dag 17

Vandaag begonnen met een uitgebreid ontbijtbuffet dat zag er grandioos uit er stond zelfs een honingraat. Na het ontbijt rustig gaan douchen en toen op pad voor een rondje Lago Maggiore. Ook nu weer veel zon en ook wel wat bewolking en een paar regen... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Nora Vellinga in Bellinzona, Zwitserland.

• .Dag 24 Piñeres

Ik ben van slag. Ik ben net Etienne tegen gekomen, met wie ik twee jaar geleden in Frankrijk ook gewandeld heb. Wat een toeval. Wat leuk. Ik ga straks verder bijpraten met Etienne. Weerzien met Etienne. Maar eerst een blog. De dag van gisteren voel... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Kees Mulder in Nueva, Spanje.

• Dag 14: Een Draak van een Tempel

Voor we op weggingen eerst met Chom langs een winkeltje voor een koker waarin het schilderij in opgerold kan worden. Een klein volgestouwd winkeltje maar het oude mannetje had de oplossing. Daarna naar een klein restaurantje waar we een ontbijtje heb... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Jornic in Bangkok, Thailand.

• 25 april

25 april van Villa Franca de Xira naar Lissabon 43KM en 526 hoogtemeters Onze fietsen hebben het vannacht goed gedaan buiten, haha niemand heeft ze schoongemaakt!  Het was helemaal niet druk in het hotel, zo te merken echt een zakenhotel en dat is... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Margriet en Pierre in Lissabon, Portugal.

• Machu Picchu - de afsluiter

De straten in Aguas Calientes zijn op dit vroege tijdstip glad en glibberig van de regen en enkel bevolkt door toeristen. Het is donker, koud en 5 uur. Maar de moed zit er uiteraard al goed in. Gisteren hebben we de trail afgerond en zijn we na het d... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Marcel in Machu Picchu, Peru.

• Vrije dagen.

Afgelopen weekend heb ik mijn verjaardag mogen vieren. En ik ben goed in het zonnetje gezet. Ik heb er echt van genoten. Vanuit NL ben ik verschillende keren toegezongen en ook in Ghana is er goed gezongen en gedanst. In de kerk was zelfs speciaal vo... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Lianne de Buck in Nkoranza, Ghana.

• Eindelijk, vervangend vervoer

Na het ontbijt contact gezocht met de Anwb. Ze moeten nog steeds wachten op de diagnose van de garage voordat ze actie kunnen kunnen ondernemen. We hebben toch wel aangedrongen op nu vervangend vervoer. Nu wordt ons beloofd dat we voor 10.00 uur word... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Ria van Croonenburg in Verbania, Italië.

• Tour de Ausssies

Vandaag afscheid genomen van Byron Bay. Wat is dat toch een prachtige plaats, waar ik immens van genoten heb. We zijn naar de Gold Coast gereden, het was daar zo druk dat we de campers nergens konden parkeren. Het is vandaag een nationale feestdag in... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Angelique Boekel in Beenleigh, Australië.

• Dag 32 van Trier naar Konz Konen

Donderdag 25 april, 12,6 km, totaal 688,7. Ja jullie lezen het goed, vandaag twaalf komma zes kilometer gelopen, ik schrijf het maar even voluit, dan lijkt het nog wat. Eigenlijk was het de bedoeling dat ik vandaag eerst nog een keer Trier ging bez... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Ben de Jong in Konz, Duitsland.

• Portland

Portland is vandaag (24 april) de plaats waar we aanleggen. Portland is een schiereiland , tot 1839 een echt eiland. Sindsdien verbonden via een weg met het vaste land. Tijdens de olympische spelen in Londen in 2012 werden hier de zeilwedstrijden geh... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Helen, Hans en Pjotr. in Portland, Oregon, Verenigde Staten.