Menu

Maak je eigen reisblog!

Op Reislogger maak je gratis en gemakkelijk je eigen weblog voor op reis.

• Deel je reis online op jouw reisblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's & video's
  • Je volgers blijven automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Typ je gewenste webadres:

Wat is een reisblog?

Een reisblog is een online reisdagboek waar je je belevenissen kunt delen tijdens je reis, vakantie of verblijf in het buitenland.

Op jouw reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverhalen, foto's en video's plaatsen. Je familie & vrienden thuis blijven automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan al…

• 330.000+ reisverhalen
  • 4.500.000+ reisfoto's
  • 62.000+ reisvideo's
  • Op weg naar Italië

Lieve Allemaaal, Na een heerlijke nachtrust en een prima ontbijt zijn we klaar om verder te reizen. Het plan was om de prachtige Gotthardpas te gaan rijden.  Helaas moesten we dit plan schrappen. Bij navraag is de pas gesloten. Volgens de locals lig... Lees verder »

Geschreven op 19 april 2024 door Ria van Croonenburg in Verbania, Italië.

• 19 april

19 april van Evora naar Estremoz 71KM en 590 hoogtemeters We dachten gisteravond de rustdag af te kunnen sluiten met een hapje en een drankje in het restaurantje dat de eigenaar van ons onderkomen ons aanbevolen had. Het ging om 19.00 uur open en da... Lees verder »

Geschreven op 19 april 2024 door Margriet en Pierre in Estremoz, Portugal.

• Opruimen

Dit wordt de vierde keer dat we onze spullen gaan inpakken.  En elke keer sta je er weer versteld van wat je allemaal bewaard.Nu hebben we wel bedacht: wat we nu drie keer hebben ingepakt en niet hebben gebruikt, gaat echt weg, en gaan we niet voor d... Lees verder »

Geschreven op 19 april 2024 door Pieter en Sjoukje in Nunspeet, Nederland.

• Etappe 23: van Monterrubio de la Serena naar Castuera

Vrijdag 19-4-24   Etappe 23:  Monterrubio de la Serena naar Castuera (18,9 km) Na de pittige etappe van gisteren, ben ik blij met de korte etappe van vandaag. Zoals verwacht waren de Italiaanse en Franse pelgrim al onderweg toen ik om 7.00 uur ops... Lees verder »

Geschreven op 19 april 2024 door Noud Jacobs in Castuera, Spanje.

• Dag 08: Hallo Busan, Hallo Snow Crab!!!

Rond 09.30 kwamen we aan bij het busstation van Jeonju. Ticketmachine spreekt voor zich maar daar dacht een mannetje van de bus anders over. Met zijn aanwijsstok bleef hij aanwijzen wat we moesten doen. En of we wilde op schieten, hij dacht dat we de... Lees verder »

Geschreven op 19 april 2024 door Jornic in Busan, Zuid-Korea.

• Port Macquarie

Nou gisteravond zaten Frans en ik in de camper, zien we ineens water uit de badkamer komen. Wat is nou gebeurt, de toilet vult zich ineens vanzelf met water. Normaal moet je op een knop duwen om het te vullen met water. Dus dat stroomde over. Nou een... Lees verder »

Geschreven op 19 april 2024 door Angelique Boekel in Port Macquarie, Australië.

• Liberty

Hier dan een verhaal van mij, Jacob. Dag 3, vrijdag 19 april. Vanmorgen liep de wekker om 06.45 uur af, en dat in de vakantie maar ja, als je duiken wil moet je er vaak redelijk vroeg bij zijn en dat heb ik er zeker voor over. Ontbijt de vorige avon... Lees verder »

Geschreven op 19 april 2024 door Jacob in Amed, Indonesië.

• 18-04-2024 Recke (Mittellankanaal)

18-04-2024 Recke (Mittellankanaal)  Totalen:  Gevaren 322,6 km;  vaartijd 39,1 uur;  sluizen 18; gefietst 40 km  14-04-2024 Weener. gevaren 51,3 km in 4 uur, gefietst 40 km sluizen 1. We hebben lekker uitgeslapen en daarna eerst nog een paar boodsc... Lees verder »

Geschreven op 19 april 2024 door Mieke en Ruud in Recke, Duitsland.

• Heerlijke niets doen dag.

Vandaag de 5e zeedag op rij. Morgen nog één voordat we zaterdag in Ponto Delgado op de Azoren aankomen. Nadat het zwembad gisterenavond schoon is gemaakt is die vandaag weer klaar voor gebruik. We gaan al op tijd voor de grote drukte bij het zwembad... Lees verder »

Geschreven op 19 april 2024 door Helen, Hans en Pjotr. in Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten.

• In beweging blijven

Ik zit even in de wasserette, 6 kg was aan het wegwerken. Het is nog steeds een uitje voor me. Ik zou lunchen met een vriendin maar die zei af, dus lag de dag vrij aan mijn voeten. Zodra ik wakker werd kriebelde mijn lijf: zuurstof en beweging!!! Ook... Lees verder »

Geschreven op 19 april 2024 door Meribel Dijkstra in Gorron, Frankrijk.