Menu

Upgraden naar Reislogger Plus

Je reisblog wordt nóg leuker met Reislogger Plus!

• Geen advertenties op je blog
    Op je reisblog worden geen advertenties meer getoond.

• Uitgebreide privacy-mogelijkheden
    Maak je reisblog onzichtbaar voor zoekmachines. Of scherm je reisblog volledig af met een wachtwoord.

• Korting op je fotoboek
    Je kunt een prachtig fotoboek laten afdrukken van je reisblog. Met Reislogger Plus krijg je 10% korting op je bestelling.

• Je steunt Reislogger
    Dankzij jouw upgrade kunnen we Reislogger online houden en blijven verbeteren. Bedankt!

Voordelen van Reislogger Plus

Je krijgt alle voordelen van een standaard reisblog, plus:

• Geen advertenties op je blog
  • Uitgebreide privacy-mogelijkheden
  • Korting op je fotoboek
  • Je steunt Reislogger

Prijzen

Je kiest zelf de periode die het beste aansluit bij jouw reis.

Veelgestelde vragen

Wanneer gaat de upgrade in?

Nadat je hebt betaald, wordt je reisblog meteen geügraded naar Reislogger Plus.

Heb ik bedenktijd?

Ja, je hebt recht op 14 dagen bedenktijd. Neem contact met ons op als je hiervan gebruik wilt maken.

Wordt mijn upgrade automatisch verlengd?

Ja, je upgrade wordt automatisch verlengd met de periode die je hebt gekozen (1 maand, 3 maanden of 1 jaar). Dat gebeurt ongeveer één week voordat je upgrade verloopt. Het bedrag wordt via geïnd via een automatische incasso.

Je kunt de automatische verlenging stopzetten wanneer je wilt. No questions asked. Ongeveer een week voordat de incasso plaats vindt, sturen we je sowieso een email om je eraan te herinneren dat je upgrade bijna wordt verlengd. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Hoe stop ik de automatische verlenging?

Wanneer je hebt geüpgraded, sturen we je een email ter bevestiging. Die email bevat een link waarmee je de automatische verlenging meteen kunt stopzetten, zodat het bij een eenmalige upgrade blijft.

Wanneer er een nieuwe incasso plaatsvindt, sturen we je een week van tevoren een herinnering per email. Ook die email bevat een link waarmee je de automatische verlenging per direct kunt annuleren.

Wat gebeurt er wanneer mijn upgrade verloopt?

Als je de automatische verlenging hebt uitgeschakeld, dan verloopt de upgrade naar Reislogger Plus vanzelf. Op dat moment wordt je reisblog weer openbaar, en worden er weer advertenties op je reisblog getoond.

Wil je voorkomen dat je reisblog weer openbaar wordt? Koop dan op tijd een nieuwe upgrade, of verwijder je reisblog via het beheergedeelte.

Ik heb een probleem / vraag / suggestie!
Neem gerust even contact met ons op.