Menu

Maak je eigen reisblog!

Op Reislogger maak je gratis en gemakkelijk je eigen weblog voor op reis.

• Deel je reis online op jouw reisblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's & video's
  • Je volgers blijven automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Typ je gewenste webadres:

Wat is een reisblog?

Een reisblog is een online reisdagboek waar je je belevenissen kunt delen tijdens je reis, vakantie of verblijf in het buitenland.

Op jouw reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverhalen, foto's en video's plaatsen. Je familie & vrienden thuis blijven automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan al…

• 330.000+ reisverhalen
  • 4.500.000+ reisfoto's
  • 61.000+ reisvideo's
  • 17Mar: Khennifiss Lagoon - Tarfaya - El Ouatia

Er is een zoutvlakte Sebhka Tah, 130km Z van de Lagoon, tevens het laagste punt van Marokko.  Nu we toch in de buurt zijn, rijden we er naar toe. Het is een 4-baans weg, dus gaat het snel. Dit gebied grenst aan de Westelijke Sahara. Het landschap is... Lees verder »

Geschreven op 19 maart 2024 door Wim Brondsema in El Ouatia, Marokko.

• Ma 18 maart / Hue

Vroeg op om een stadstour door keizerlijk Hue te maken. We wandelen door de verboden stad Hue Imperial City (Hoang Thanh Hue). Veel moois te zien en wat ook leuk is: veel Vietnamezen komen in prachtige  kleurrijke klederdracht om zelf foto's te maken... Lees verder »

Geschreven op 18 maart 2024 door Shirley Jahn en Lidwina van Veen in Hue, Vietnam.

• Laatste dagen

De verhuizing naar Dimakya verliep veel makkelijker dan het er eerst uitzag. Na een laatste vegetarische lunch stapten we om 1 uur in de speedboot die ons naar het vasteland zou brengen, ofwel het grote eiland waar Sangat bij hoort. In de loop van de... Lees verder »

Geschreven op 18 maart 2024 door Herman Heinecke in Palawan, Filipijnen.

• Shaleem en Al-Duqm

Gisterochtend  vanuit Salalah weer naar het noorden vertrokken. We hebben daar 4 nachten in een hotel geslapen met heel veel marmer, geen wc papier, geen ontbijt, geen enkele toerist of andere hotelgast, 30 kamers en soms met 1 slapende man in de hal... Lees verder »

Geschreven op 18 maart 2024 door Mieke van Griensven in Ad Duqm, Oman.

• Van Exmouth naar Coral Bay

Vandaag gaan we naar Coral Bay dat 170 kilometer naar het zuiden ligt. De route zou 1 1/2 uur duren maar we hebben er iets langer over gedaan. We willen graag nog een keer naar de noordpunt van het schiereiland waarop we nu zitten. Daar zijn we in de... Lees verder »

Geschreven op 18 maart 2024 door Andre&Hennie in Coral Bay, Australië.

• Zondag 17 maart

Na een koffie op het dakterras van ons hotel worden we opgehaald door de familie, helaas is Abril ziek, dus zij kan niet mee. We gaan lunchen bij een echt Boliviaans restaurant. Lunch is hier de hoofdmaaltijd en niet het avondeten. Ik eet een pindaso... Lees verder »

Geschreven op 17 maart 2024 door Astrid van Egmond in La Paz, Bolivia.

• Algarve Portugal

Op 12 maart de grens overgestoken tussen Spanje en Portugal. Ook in Portugal zijn tolwegen, een aantal met onbemande toegangspoorten. Als je Portugal binnen rijdt, kun je gelijk bij de eerste afslag je laten indentificeren, dit staan aangegeven: Je s... Lees verder »

Geschreven op 17 maart 2024 door Karin en Henk in Silves, Portugal.

• Thailand 2024 samen met Tesje

Over 4 dagen is het zover, moeder en dochter samen terug naar het door ons zo geliefde Thailand. Een vreemde en spannende gewaarwording, om de rest van ons achter te laten.We storten ons daar saampjes in een nieuw Thais avontuur.Samen oude herinneri... Lees verder »

Geschreven op 21 maart 2024 door Verstegen in Thailand, Thailand.

• Indrukwekkend Nieuw Zeeland en bezoek uit Nederland

Het is alweer even geleden, maar eind vorig jaar hebben we een prachtige vakantie gehad in Nieuw Zeeland. Vrijdag 15 december hadden we onze laatste school- en werkdag. Die nacht zijn we meteen in het vliegtuig gestapt en is onze vakantie gestart. Na... Lees verder »

Geschreven op 17 maart 2024 door Schrijvers in Singapore, Singapore.

• nummer zoveel

Hoi Allemaal, De weken vliegen voorbij, te snel eigenlijk. Voor je het weet ben ik weer thuis, thuis althans weer in het land. Want van een huisje is nog steeds geen spraken. Maar goed, ik ben er nog niet en er kan nog van alles gebeuren daar in het... Lees verder »

Geschreven op 17 maart 2024 door Lucia amende in Paleochora, Griekenland.