1. Aletta Koster

Blije toetjes.....

Vanmorgen op tijd opgestaan......, 07:00 uur. Ontbijtje (en zoals elke morgen met uitzicht op zee) genomen en daarna naar voren gelopen. Daar stond Wayan ons al op te wachten en hoe gezellig, zijn vrouw Sudi was er ook met hun zoontje, Kadek, van…

Geschreven op 22 oktober 2014 door Aletta Koster in Candidasa, Indonesië.

2. Shosha en Chris

Elephant Nature Park - met dank aan onze Oma's

Tijdens onze tijd in Chiang Mai zijn we twee dagen en een nacht geweest naar het Elephant Nature Park. Dit park red olifanten, honden en katten in nood en geeft ze een vrij leven in het bergdal waar het is opgezet. Met ons bezoek ondersteunde we deze…

Geschreven op 22 oktober 2014 door Shosha en Chris in Chiang Mai, Thailand.

3. Britt Jorna

How to survive a hurricane

Ola Ola,Even een update vanuit St Maarten. Het is al weer even geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven, maar na de orkaan Gonzalo is het wel de moeite waard om even te laten weten hoe het ervoor staat :p.Vorige week zondag begonnen we met een voorspelling…

Geschreven op 22 oktober 2014 door Britt Jorna in Sint Maarten, Nederlandse Antillen.

4. Collage Bangkok

Onze eerste dagen! Zie ook bij video's aflevering 1 !!

Hallo allemaal!Hierbij ons eerste geschreven verhaal over onze eerste dagen. We zitten nu heerlijk te relaxen op het eiland Koh Phangan, en zijn bezig met onze duikcursus. Kijk voor, na of bij dit verhaal ook aflevering 1 bij video's!! Dag 0    …

Geschreven op 22 oktober 2014 door Bart en Jelleke in Bangkok, Thailand.

5. Theo van Buchem

Alle plaatsen van de Brazilië-reis / 13 juli t/m 11 augustus 2013

Alle plaatsen van de Brazilië-reis  13 juli t/m 11 augustus 201313 juli: Heemskerk – Lissabon – Salvador de Bahia14 juli: Salvador de Bahia15 juli: Salvador de Bahia – Cachoeira – São Félix – Salvador de Bahia16 juli: Lençois17 juli: Lençois…

Geschreven op 31 augustus 2013 door Theo van Buchem in Heemskerk, Nederland.

Maak je eigen reisblog!

• 't Is leuk, gemakkelijk en 100% gratis
  • Deel je reis online via jouw reisweblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's en video's
  • Plot je reis op een interactieve kaart
  • Houd iedereen automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken
  • … meer informatie over Reislogger »
Reisblog maken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Checken

Wat is een reisblog?

Een reisblog - of reisweblog - is een online reisdagboek waar je je belevenissen in het buitenland kunt delen met familie & vrienden tijdens je wereldreis, stage, vakantie of vrijwilligerswerk.

Op je eigen reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverslagen, reisfoto’s en reisvideo’s plaatsen. Via de geïntegreerde mailinglijst en koppeling met Facebook blijven je volgers automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan nu...