1. DSCN1196

Fraser Island 23-27 April

Dinsdagavond de avond voordat we naar fraser island zouden gaanWe kregen eerst nog een informatieuurtje om 18.00 uur. Hier werd ons een video getoond over het rijden op fraser island en hoe je dat moest doen en VOORAL niet moest doen. Because remember:’…

Geschreven op 27 april 2014 door Tamara v.d. Bosch in Fraser Island, Australië.

2. Jesper Jansen

Zon, Zee & Strand!

Surfers Paradise, zaterdag 26 juli 2014. Eleanor neemt deze ochtend de bus maar ik blijf nog een paar dagen in Sufers Paradise. Heel veel meer dan een strand is er niet dus het is niet heel verrassend dat ik weer naar het strand ga. Volgens de voorspellingen…

Geschreven op 29 juli 2014 door Jesper Jansen in Brisbane, Australië.

3. Sjon van Kemenade

antilopecanyon en monument valley

Vandaag van lake powell naar monument valley gereden. Onderweg zijn we gestoptbij antilope canyon. Dit was ern smalle kloof waar we in moesten afdalen. Deze kloof was door water wind en bevriezing uitgesleten. Door de lichtinval van boven op de oranje…

Geschreven op 29 juli 2014 door Sjon van Kemenade in Monument Valley, Utah, Verenigde Staten.

4. image

Mariposa

Lekker op tijd weg uit San Francisco en op weg naar Yosemite park. Onderweg een stop gemaakt bij een museum met heel veel US Army vliegtuigen. Indrukwekkend en snikheet! Midden op de dag in de brandende zon naar vliegtuigen kijken....De lunch bestaat…

Geschreven op 29 juli 2014 door Anysmala in Mariposa, California, Verenigde Staten.

5. en daar gingen de toeristen, achter elkaar aan naar ziekenhuis.....

oH MY GOD!!!

de dagen racen voorbij deze vakantie, er is van alles, we doen van alles, er gebeurd van alles......Ik had teveel, en met al die toestanden in de gaza en dat vreselijke verhaal van het vliegtuig, had ik helemaal geen zin. Zit er continu mee in mijn hoofd....wat…

Geschreven op 28 juli 2014 door Judith van de Pas van Oort in Philipsburg, Nederlandse Antillen.

Maak je eigen reisblog!

• 't Is leuk, gemakkelijk en 100% gratis
  • Deel je reis online via jouw reisweblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's en video's
  • Plot je reis op een interactieve kaart
  • Houd iedereen automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken
  • … meer informatie over Reislogger »
Reisblog maken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Checken

Wat is een reisblog?

Een reisblog - of reisweblog - is een online reisdagboek waar je je belevenissen in het buitenland kunt delen met familie & vrienden tijdens je wereldreis, stage, vakantie of vrijwilligerswerk.

Op je eigen reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverslagen, reisfoto’s en reisvideo’s plaatsen. Via de geïntegreerde mailinglijst en koppeling met Facebook blijven je volgers automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan nu...