1. Greet Nolte en Francien van Druenen

Van Chateaudun naar Villechauve, 82 km

Hilariteit onderweg! Het fietsen gaat nog steeds prima en wat is het mooi onderweg. Meestal is het vooral genieten, soms maak je andere dingen mee. Tijdens de route moesten we een keuze maken tussen een klim of een omweg. Wij stoere pelgrims besloten…

Geschreven op 23 mei 2015 door Greet Nolte en Francien van Druenen in Villechauve, Frankrijk.

2. 13. OK in Groote Schuur Ziekenhuis

Townships + luxe stranden = Kaapstad

Lieve familie en vrienden,Voordat ik jullie meeneem naar de bizarre tegenstrijdigheden van dit land wil ik jullie eerst bedanken voor jullie lieve reacties. Al jaren neem ik jullie met plezier mee op mijn avonturen en waar het begon als enkel een herinnering…

Geschreven op 25 mei 2015 door Nicole Fiolet in Kaapstad, Zuid-Afrika.

3. image1e camping

Na 8 dagen.....e

Jullie zullen wel denken: "Waar blijven die kerels nou". Na de tweede dag hebben jullie niets meer van ons vernomen. wel, ik kan bij deze melden dat met ons bijzonder goed gaat. We hebben in 8 dagen tijd 580 km afgelegd, hetgeen meer is dan…

Geschreven op 25 mei 2015 door Flip Julius in Haarlem, Nederland.

4. Vänersborg, Zweden

dag 12

Eindelijk is het achterpadje binnen!! Heeft lang geduurd maar toch zijn we er heel erg blij mee. Even de fiets in elkaar zetten en we kunnen weer verder. Het doel wat we eigenlijk hadden 5 dagen geleden was vänersborg, dit ligt 20km voorbij trollhättan.…

Geschreven op 25 mei 2015 door Jannes Kimenai in Vänersborg, Zweden.

5. image

Mallorca , Alcudia van 25 mei tot 1 juni 2015 ......dag 1 maandag !!!

Mallorca van 25 mei tot 1 juni 2015.......dag 1 , maandag !!!Vanmorgen om 02.00 uur ging onze wekker , douchen , aankleden , koffie drinken , wat eten , en de koffer in de auto en op weg naar Eindhoven Airport om te vliegen naar Palma de Mallorca om…

Geschreven op 25 mei 2015 door Frans En Jolanda in Alcúdia, Spanje.

Maak je eigen reisblog!

• 't Is leuk, gemakkelijk en 100% gratis
  • Deel je reis online via jouw reisweblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's en video's
  • Plot je reis op een interactieve kaart
  • Houd iedereen automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken
  • … meer informatie over Reislogger »
Reisblog maken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Checken

Wat is een reisblog?

Een reisblog - of reisweblog - is een online reisdagboek waar je je belevenissen in het buitenland kunt delen met familie & vrienden tijdens je wereldreis, stage, vakantie of vrijwilligerswerk.

Op je eigen reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverslagen, reisfoto’s en reisvideo’s plaatsen. Via de geïntegreerde mailinglijst en koppeling met Facebook blijven je volgers automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan nu...