Menu

Maak je eigen reisblog!

Op Reislogger maak je gratis en gemakkelijk je eigen weblog voor op reis.

• Deel je reis online op jouw reisblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's & video's
  • Je volgers blijven automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Typ je gewenste webadres:

Wat is een reisblog?

Een reisblog is een online reisdagboek waar je je belevenissen kunt delen tijdens je reis, vakantie of verblijf in het buitenland.

Op jouw reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverhalen, foto's en video's plaatsen. Je familie & vrienden thuis blijven automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan al…

• 330.000+ reisverhalen
  • 4.500.000+ reisfoto's
  • 62.000+ reisvideo's
  • 23 juni Kushiro

Gisteren nog vergeten te vermelden dat het Shirekoto National Park op de  Wereld Erfgoedlijst staat om zijn unieke flora en fauna.  Vandaag zou onze laatste echte dag op Hokkaido zijn. We hadden een reis van ruim 3 uur voor de boeg naar Kushiro, maar... Lees verder »

Geschreven op 23 juni 2024 door Jaap & José in Kushiro, Japan.

• Dag 6 en 7, Dessau-Roßlau

Dessau-Roßlau: Deze stad aan de Elbe is de geboorteplaats van de wereldberoemde ontwerpstijl Bauhaus. Nergens ter wereld vind je meer van en over deze unieke bouwstijl uit de twintigste eeuw, dan in Dessau. Het is dan ook een waar walhalla voor iede... Lees verder »

Geschreven op 23 juni 2024 door Ineke Donkerbroek in Dessau-Roßlau, Duitsland.

• 22 juni Delfzijl

totalen Gevaren 2125,4km;  vaartijd 223H15M uur;  sluizen 93; gefietst  689,9 km Zoals gepland varen we bijtijds weg uit Haren met nog 3 sluizen te doen.  Van de vaarweginformatie wisten we dat van de tweede sluis "Bollingerfahr" de nieuwe sluis was... Lees verder »

Geschreven op 23 juni 2024 door Mieke en Ruud in Delfzijl, Nederland.

• On the road

Vandaag was een dag van vertrek om alvast richting stockholm te gaan, we  hebben 1 tussenstop gedaan in het plaatsje Granna, dat staat bekend als snoepjes dorp. Ze maken daar zelf alle zuurtjes, ze hebben echt heel veel verschillende soorten, je voel... Lees verder »

Geschreven op 23 juni 2024 door Martine joosten in Norrköping, Zweden.

• Onenigheid

Een ieder  vraagt zich nu af: onenigheid, wat is dat nu voor een rare titel. Hieruit blijkt dat we regelmatig hier een discussie over hebben, dus  vandaar deze titel. Maar nu serieus, de dag van vandaag. Regenachtig, maar dat weerhoudt ons er niet v... Lees verder »

Geschreven op 22 juni 2024 door HansenRia in Gullfoss, IJsland.

• Naar Il Magnoni

Het moet er helaas van komen, het afscheid van Poggio Antico en van Anna..  Wat hebben we het hier weer naar ons zin gehad. Zo relaxed en vertrouwd inmiddels. Het weer zat iets minder mee de afgelopen dagen, maar ach klagen doen we niet, we hebben o... Lees verder »

Geschreven op 22 juni 2024 door Theo in Pergola, Italië.

• Noorwegen dag 10

Vandaag was de laatste, langste en laagtemperatuurste route van dit Noors avontuur. Ons hotel lag in skigebied, dus was te verwachten dat we een hoop haarspeelbochten voor de kiezen kregen om beneden in de vallei te geraken. De dag begon droog, maar... Lees verder »

Geschreven op 22 juni 2024 door Sis Hanquet in Bygland, Noorwegen.

• Dag 10 van Montenegro naar Kroatië (244 km)

Ik heb een writers' Block. Ik ben er helemaal klaar mee. Krijg geen letter meer op papier. Een writers block is een mentale blokkade die een schrijver kan krijgen door invloeden van buitenaf. Wat is er gebeurd? We waren voor ons doen redelijk bijtijd... Lees verder »

Geschreven op 22 juni 2024 door Marja en Gerko 2 persoons motorclub in Gradac, Kroatië.

• Dag 36

Vijf weken op stap vandaag!!En nog steeds aan het genieten!! Vandaag moesten we om 5.45 uit bed.We hebben een busreisje besproken dus moeten we om 8.15 in Porto zijn.6.41 gaat de trein en het kopen van een kaartje uit de automaat gaat niet altijd va... Lees verder »

Geschreven op 22 juni 2024 door Marjo Nuijten in Vila Chã, Portugal.

• Grote Spouwen 22 juni 2024

Zaterdag 22 juni 2024. Woensdag 19 juni rijden we via Luxemburg naar een camping in Wallendorf , Duitsland. De camping ligt aan de oever van de Sauer dat de grens vormt tussen Luxemburg en Duitsland. Onderweg diesel tanken voor 1,50 euro. Een Nederl... Lees verder »

Geschreven op 22 juni 2024 door Bert in Bilzen, België.