Menu

Maak je eigen reisblog!

Op Reislogger maak je gratis en gemakkelijk je eigen weblog voor op reis.

• Deel je reis online op jouw reisblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's & video's
  • Je volgers blijven automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Typ je gewenste webadres:

Wat is een reisblog?

Een reisblog is een online reisdagboek waar je je belevenissen kunt delen tijdens je reis, vakantie of verblijf in het buitenland.

Op jouw reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverhalen, foto's en video's plaatsen. Je familie & vrienden thuis blijven automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan al…

• 330.000+ reisverhalen
  • 4.500.000+ reisfoto's
  • 61.000+ reisvideo's
  • Amed - Bali 2

Eigenlijk bestaat Amed uit een 7-tal kleine dorpjes die langs de noordoostkust van Bali liggen. We hebben 3 dagen een scooter gehuurd en gaan in de middag wat rondrijden in de omgeving van Amed. Het is nog een onontdekte plaats, je ziet nog weinig... Lees verder »

Geschreven op 20 mei 2024 door Hansenlia in Amed, Indonesië.

• Dag 22. Canfranc - Ayerbe

Vanmorgen ben ik voor dag en dauw vertrokken uit de Pyreneeën. Het was gelukkig droog en eenmaal afgedaald naar Jaca verdwenen de laaghangende wolken en kwam de zon door. Elke kilometer verder werd het ook warmer. Het verschil met gisteren is dat ik... Lees verder »

Geschreven op 20 mei 2024 door Gerda in Ayerbe, Spanje.

• Mount Fuji - reprise

Regen. De dag start ermee zoals voorspeld maar ineens klaart het toch op. Hele stukken blauwe lucht. Tja, dan toch nog een keer met de kabelbaan naar het uitzichtpunt. Maar de wolken om de berg weten niet van wijken. Dus we leggen ons daarbij neer en... Lees verder »

Geschreven op 20 mei 2024 door Anjatexel in Fujikawaguchiko, Japan.

• Zilvervisjes op bonte avond ……….

Vandaag de laatste dag van Andalusië in the rebound en tevens het laatste, goddank, verslag van Lucas Bolceboos, uw meerazende reporter tegen wil en dank. Stonden vorige week de brommers al voor het ontbijt te trappelen van ongeduld om met bruut gel... Lees verder »

Geschreven op 20 mei 2024 door Richard en Arjan in Schiphol, Nederland.

• Mount Nebo

Wij hebben met terugwerkende kracht medelijden met Mozes en het Israëlische volk dat bij de uittocht uit Egypte naar het beloofde land trok. Wat een ontberingen moeten die hebben doorgemaakt toe ze door de Sinaï en het huidige Jordanië trokken. De te... Lees verder »

Geschreven op 20 mei 2024 door Coen en Lia in Madaba, Jordanië.

• Kustroute naar Cardigan Bay

Gisteren ( zondag) mooie dag, lekker zonnig, alleen op  de hogere punten nog erg heiig. Je merkt dat er activiteiten zijn, hele rij oude vrachtwagens aan het touren. En heel veel motoren. De wegen zijn hier beter dan in Zuid Engeland,  en we zien ook... Lees verder »

Geschreven op 20 mei 2024 door Henny en Henk Geerts in Borth, Verenigd Koninkrijk.

• Die

Zaterdag 18 mei 🌦️20 gr. Vanmorgen eerst naar de markt met zijn allen. Daarna koffie en gebak bij M&A zij was jarig vandaag. Om een uur of 1 begon het weer te regenen. We kunnen het hebben, worden echte diehards. Om 3 uur weer droog, trommel ik ied... Lees verder »

Geschreven op 20 mei 2024 door Jacenger in Die, Frankrijk.

• Almost heaven, West Virginia🎶

Zondag 19 mei 2024 Zoals gewoonlijk zijn de Amerikaanse medecampgroundbewoners heel vroeg uit de veren. Onze wekker ⏰ staat geprogrammeerd op 07.30 uur en dat vinden we vroeg genoeg. Meestal moet je om uiterlijk 11.00 uur je plek verlaten en soms is... Lees verder »

Geschreven op 19 mei 2024 door Sonja & Leo in Little Beaver State Park, West Virginia, Verenigde Staten.

• Algarve dag 1-3

Dag 1 vrijdag 17 mei 2024 Mertola Om half 12 lokale tijd zijn we in Lissabon geland. Het is zwaar bewolkt en net geen 20 graden. Gelukkig rijden we met de huurauto algauw de route du soleil naar iets warmere oorden. Het is dat Bar geen 18 meer is an... Lees verder »

Geschreven op 19 mei 2024 door Michiel in Castro Verde, Portugal.

• Boeda en Pest

Voor het eerst niet naar dezelfde bestemming. N&M reizen naar het Balatonmeer en wij rijden naar Boedapest. In de 80-er jaren leefden er 2 miljoen inwoners, een vijfde van de bevolking van Hongarije, maar sinds enige decennia zijn veel rijkelui de st... Lees verder »

Geschreven op 19 mei 2024 door Geert en Hammy Draaistra in Bratislava, Slowakije.