Tien maanden later...
Het is VRESELIJK lang geleden sinds mijn laatste blog (27 december om precies te zijn: oepsss🙈) maar het kriebelt al een tijdje om weer een keer wat te uploaden, dus daar gaan we😄 Winterwonderland in Canada❄️ De winter in Canada bestond heel kort...
Geschreven op 27 oktober 2025 door Marleen Veurink in Blaeberry, Canada.