De lake.
Vandaag met Qwendoline en Melody en de kinderen naar de lake.. (meer) geweest en lekker gezwommen en met de Kids gespeeld.Het was een heerlijke dag die we hebben afgesloten met een heerlijk etentje bij Manderijn..Ik heb natuurlijk sushi gegeten... Zo...
Geschreven op 30 augustus 2016 door Leo en Saskia van Vliet in Innisfil, Canada.