Effe doortuffe
Af en toe krijg je een lied niet uit je hoofd, dat had ik vandaag de hele dag: "Wir fahren, fahren, fahren auf der Autobahn". Het was donker toen we onze stroomkabel aansloten op het Duitse Kraftwerk, net voor de Oostenrijkse grens. Ook dag 2 vele...
Geschreven op 14 november 2025 door Karin en Henk in Nesselwang, Duitsland.