Woensdag 30/1
Na het ontbijt zijn we vanmorgen met “de cameraploeg” door het dorpje gelopen voor foto’s. De mensen zijn echt heel lief en laten zich graag fotograferen, we merken dat we niet de eerste toeristen met camera’s en cadeautjes zijn. Ik vind de zichtbare...
Geschreven op 30 januari 2019 door Debby en Jel in Yaoundé, Kameroen.