Dag 7 Sandane - Flåm
Eerste nachtje wild wild kamperen! Ging helemaal goed haha. Geen gekke elanden tegen gekomen of iets 😂 jammer genoeg... Spulletjes ingepakt en doorgereden naar gletsjers. Heel mooi!! Het water was echt ijskoud daar! En er zat een soort grijze waas...
Geschreven op 31 mei 2024 door Daphne&Jelle in Re, Noorwegen.