7 mei Castro (Grandas de Salime)
Het ontbijt begon pas om 7 uur. Deze sprong met me mee. Eigenlijk is het dan juist al mooi om te wandelen. Maar koffie, toast en een glaasje sap zijn ook lekker. Ik begon dus wat later aan de klim met daarna een afdaling naar het stuwmeer. Zonsopk...
Geschreven op 7 mei 2024 door Kees Mulder in Castro, Spanje.