Salitja, zondag 28 september
We zijn nog een dagje in Salitja gebleven! Het was rumoerig vannacht op de cp! Hier en daar werd een feestje gevierd met de nodige muziek en ……..! Het is vandaag erg druk bij “Agrobotiga Mas Bes”, zoveel ouders met kinderen die allemaal mee mochten...
Geschreven op 28 september 2025 door Ineke Donkerbroek in Salitja, Spanje.