Eerste week
Hallo!Maandag 27-04-2015: Maandag ochtend zijn we naar de bakker geweest, in het "grote" dorp Tibi. We hebben maandag ook boodschappen gedaan voor de pizza avond. Toen we terug waren hebben we dingen voor de speurtocht voorbereid. In de avond hebben...
Geschreven op 30 april 2015 door Eline en Renee in Tibi, Spanje.