Dag 6, van Córdoba naar Dona Mencia
Gisteren liepen we samen gezellig in het centrum van Córdoba , toen ik een appje van mijn zusje kreeg met de vraag of wij veel last hadden van het noodweer in Córdoba? Huh, noodweer? In Córdoba? We lopen heerlijk over de brug in korte broek en Fabien...
Geschreven op 11 oktober 2025 door Hans&Fabienne in Zuheros, Spanje.