Dag 11 : Victor - Grand Teton - Moran
Dag 11 : Victor - grand Teton NP - Moran We hebben weer heerlijk geslapen. Buiten heeft het flink geregend en is het koud. Vandaag gaat de lange broek aan en een dik vest. Na een prima ontbijt vertrekken we. Op naar Grand Teton National Park. We...
Geschreven op 23 september 2025 door Esther van der Klij in Moran, Wyoming, Verenigde Staten.