De kop is eraf.
Ik heb er maandenlang naar uit gekeken maar nu is het gebreurd.Mijnen eerste stempel in mijn boek. Sinds de aankomst in Osaka heb ik al een 80 km gewandeld en een ferry overtocht van een 2 uur maar deze middag was ik aan tempel nr 1.Gisterennammidag...
Geschreven op 10 september 2025 door Jan Van Dijck in Naruto, Japan.